magyar | english

A Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar tájékoztatója a nyelvvizsga hiányában át nem vett oklevelek ügyintézéséről

2022. DECEMBER 22. Hírek Kari hírek

A Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar tájékoztatója a nyelvvizsga hiányában át nem vett oklevelek ügyintézéséről

 

A Nemzeti felsőoktatási szóló törvény módosításának részeként azok a hallgatók, akik 2021. augusztus 31-ét követően sikeres záróvizsgát tettek, azonban nyelvvizsga hiányában oklevelet nem szereztek, továbbá azok a hallgatók, akik 2023. augusztus 31-ig sikeres záróvizsgát tesznek, azonban az előírt nyelvvizsgával nem rendelkeznek, mentesülnek a nyelvvizsga-kötelezettség teljesítése alól, oklevelüket átvehetik.

 

Kérjük, hogy amennyiben sikeres záróvizsgát tett a Pécsi Tudományegyetem (PTE) Egészségtudományi Kar valamely szakán, azonban nyelvvizsga hiányában nem kapta meg oklevelét, kezdje meg az adategyeztetéstaz alábbi módokon.

Az adategyeztetéshez szüksége lesz a személyi igazolványának, lakcímkártyájának, érettségi bizonyítványának/vagy alapképzéses oklevelének, szakirányú továbbképzés esetén bemeneti oklevelének fényképére vagy szkennelt képére.

 

A PTE volt és jelenlegi hallgatói számára két lehetőség áll rendelkezésre:

  • Amennyiben ismeri a NEPTUN Tanulmányi Rendszerhez a belépési adatait (EHA, vagy Neptun kód és Jelszó), akkor a neptun.pte.hu oldalon a hallgatói webre belépve a kérvények menüponton kezdeményezheti az adategyeztetést.

 Belépési segédlet link: 

https://neptun.pte.hu/hu/segedlet/adategyeztetesi_kerelem_elerese

  • A https://password.pte.hu címen elérhető a jelszókezelését támogató önkiszolgáló rendszer. Ha elfelejtette a központi azonosítójához (EHA/Neptun-kód) tartozó jelszavát, vagy fiókja bármilyen okból, például sorozatos rossz jelszó beírása következtében zárolásra került, ezen a felületen önkiszolgáló módon kezelheti a problémát.  A szolgáltatás a mobiltelefonra küldött SMS üzenet segítségével azonosítja önt, így a használat előfeltétele, hogy a Neptun tanulmányi rendszerben legyen regisztrált mobiltelefonszáma. Fontos, hogy a helyes működés érdekében mindig az aktuális, mobil típusú telefonszáma szerepeljen.
  • Amennyiben nem az aktuális mobiltelefonszáma szerepel a Neptun tanulmányi rendszerben vagy nem emlékszik a belépési adataira, akkor a neptun@etk.pte.hu email címre megküldött email-ben kell kérvényeznie a belépéshez szükséges azonosító és jelszó megküldését (belépési adatok megküldése is kizárólag 2023. január 9-től történik.)  A neptun@etk.pte.hu email címre megküldött email-ben fel kell tüntetnie a nevét, anyja nevét, születési helyét és időpontját, valamint a szakot, amely szakon záróvizsgát tett.

A karácsonyi időszak és az energiatakarékossági intézkedések miatt 2022. december hó 27. és 2023. január hó 8. napja között karunk épületei zárva tartanak, a munkavégzés szünetel. Tekintettel arra, hogy karunk hallgatóinak az oklevél átvételét megelőzően esküt kell tenniük, az oklevél kiadására, postai úton történő megküldésére kizárólag azt követően van lehetőségünk, hogy a hallgató a kézjegyével ellátott esküokmányt is megküldte a Kar számára (esküokmány letölthető):

http://www.etk.pte.hu/oktatas/letoltheto-dokumentumok/to-nyomtatvanyok )

 

Karunk munkatársaival azon dolgozunk, hogy az oklevelek kiadása a lehető leggördülékenyebben megvalósuljon.

Kérdés esetén kérjük, forduljon a Tanulmányi Osztály kollégáihoz, azonban kérem, vegye figyelembe, hogy karunkon 2023. január 8-ig a munkavégzés szünetel, így csak azt követően tudjuk megkezdeni a beérkező megkeresések megválaszolását.

 

Türelmét ezúton is megköszönve,

Tisztelettel:

 

Bertáné Antal Marianna

tanulmányi osztályvezető