Kedves ETK-s Hallgatók!
Elindult Pécsett az Oktatói Mentor Program.
A program célja, hogy a hallgatók szervezett keretek között kapjanak oktatói korrepetálást/támogatást, egyéni vagy kicsoportos formában, támogatva a hallgatói zavartalan előmenetelt és tantárgyi teljesítést.
Ha úgy érzed:
akkor jelentkezz a help@etk.pte.hu e-mail címen, írd meg, hogy mi a gond és ha van választott mentoroktató, akihez szívesen mennél.
Az Oktatói Mentor Programban résztvevő (választható) oktatók (oktatói lista letöltése):
Oktató neve | Intézet megnevezése | Melyik tárgy(ak)ból vállal hallgatói felzárkóztatást? | Bemutatkozás |
ANDRADE Diego | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET |
Anatomy I and II (theory and practice); Physiology I (theory and practice); Obstetrics and gynaecology I, II, III, IV, V, VI, VII (theory and simulation/skill practice) Mental health support and thesis writing support (csak angol diákoknak). |
3 évig voltam PTE mentor. Doktori disszertációm a hallgatók mentális egészségügyi problémáiról szól. |
Berta Gábor | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET |
belgyógyászat, EKG ismeretek, intenzív terápia, oxiológia, ápolástan | A program keretein belül lehetőség van a hallgató számára külön foglalkozás keretében a tudásanyag elsajátítására, amely a vizsgák sikeres teljesítésében nyújthat segítséget. A kezdeményezés hasznos és segíti a hallgatót, abban, hogy eredményesen fejezhesse be a képzést, megszerezve a kívánt végzettséget. |
Bite-Trpkovici Melinda | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET |
Sportpszichológia, Egészségpszichológia, Sportpszichológiai felkészítés sportolóknak, életvezetési tanácsadás | Szeretném a szaktudásommal segíteni a hallgatókat, sportolókat |
Bogdán Kinga | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET |
Fizioterápiás betegvizsgálat II., Fizioterápia III. gyakorlat,Functional analysis and examination of movement II., Physiotherapy X. practice | Szeretném segíteni a hallgatókat az elakadásaik, bizonytalanságaik megoldásában. Mind gyógytornászként mind egészégügyi tanárként kiemelten fontosnaak tartom, hogy azok a hallgatók, akiknek szükségük van egy kis extra támogatásra, magyarázatra legyen esélyük segítséget kérni. Ezáltal is biztosítva a tantárgyak sikeres elsajítátását, szakmai előmenetelüket. Úgy gondolom a mentor program segítségével csökkenthető a hallgatók lemorzsolódása is, amelyet egy hasznos és támogatandó kezdeményezésnek gondolok. |
Czeglédiné Asztalos Ágnes | TÁPLÁLKOZÁSTUDOMÁNYI ÉS DIETETIKAI INTÉZET | Ételkészítési technológiák III., Dietetika III., Dietetika V., Dietetika VII. | Ismerve a hallgatók teljesítményét az étlaptervezés tantárgyakban, úgy érzem, hogy plusz idő és segítség biztosításával sokkal hatékonyabban tudnám segíteni az előrehaladásukat. Több hallgatónak már az alapvető számításokkal is problémája adódik, ezek hosszas gyakorlására, újbóli átnézésére kevés idő jut tanórai keretek között. A mentorprogramban ezeknek az alapoknak a megszerzésére és az étlaptervezés még részletesebb megismerésére, gyakorlására is lehetőséget biztosíthatok azon hallgatóknak, akiknek szüksége van plusz segítségre. |
Dr. Bánfai-Csonka Henrietta | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | Elsősegélynyújtás, Egészségügyi kommunikáció, Egsészségfejlesztés, Mentéstechnika, Reanimatológia, Szakdolgozat | Jó lehetőségnek tartom, hogy a Hallgatóknak órákon kívül is segíthetünk, ezzel is elősegítve a fejlődésüket. Egy ilyen találkozás mindig kötetlenebb, személyre szabottabban lehet segítséget nyújtani, kommunikálni a Hallgatóval. |
Dr. Bornemisza Ágnes Yvette | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET | Szülésre felkészítés, szoptatással kapcsolatos kérdések. mentalhigiénés támogatás, veszteség-gyász kísérés |
A gyász, a veszteség szégyellt, tabu téma korunkban. Még nehezebb azonban beszélni a családtagok, szeretett hozzátartózóink, barátaink elvesztéséről vagy olyan döntésekről, amelyet most jó ötletnek tartunk, de később rájövünk egy életre elhibáztunk valamit. 20 éve foglalkozom gyász tanácsadással, mentálhigiénés szakemberként segítő beszélgetéssel. Akár közeli vagy időben távoli veszteség feldolgozásában segítek, kreatív módszereket használok (rajz és meseterápiát), melyek rávilágíthatnak a problémák gyökerére és a megoldásra is. |
Dr. Cselik Bence | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | rendezvényszervezés, sportmarketing, sportmenedzsment, sportanimáció, szakmai gyakorlat, bármilyen sportjáték életvezetési tanácsadás, aktív sportolóknak coaching jellegű beszélgetés/tanácsadás, szakmai gyakorlattal - munkaerőpiaci elhelyezkedéssel kapcsolatos tanácsadás |
Gyakorló sportszakemberként fontosnak tartom annak a tudásanyagnak az átadását, amivel a sport- és szabadidőszervezés, sportmarketing, sportmenedzsment, rendezvényszervezés területén rendelkezem. Mint egy sportági szakszövetség elnöke, mint pedig vállalati partnerekkel foglalkozó szakember, hitelesen tudok betekintést nyújtani ezen területekre a hallgatóknak. Kapcsolataim révén a kiemelt tehetségek és/vagy hátrányosabb helyzetű hallgatók munkaerőpiaci elhelyezkedésében is tudok segítséget nyújtani a sportpiacon. |
Dr. Elekes Krisztián | DIAGNOSZTIKAI INTÉZET | Gyógyszertan, Termékorientált gyógyszer- és diagnosztikum kutatások | A mentorprogramban való részvételemet elsősorban az motiválja, hogy azoknak a hallgatóknak tudjak plusz segítséget nyújtani, akik valamilyen ok miatt lemaradtak a tanulásban, de megvan bennük az igény. hogy a tudást megszerezzék, ne csak abszolválják a vizsgát, hanem meg is értsék az ismereteket. A cél kettős: csökkenteni a lemorzsolódást és segíteni a valódi tudás megszerzését. Ehhez szívesen nyújtok segítséget, akár személyes, akár online formában is. |
Dr. habil. GYŐRI Ferenc, PhD | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Testnevelés és sportelmélet, Általános edzéselmélet, Rekreáció |
|
Dr. habil. Raposa László Bence | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET | Kutatásmódszertan (főleg SPSS és adatbázis kezelés), Közegészségtan / epidemiológia, Research Methodology, Epidemiology, Sportdietetika, Sportdietetics, Prezentációs technikák Életvezetési és karrier tanácsadás (dietetika), Sportdietetikai tanácsadás, Prezentációs tréning/ tanácsadás (tudományos előadás, TDK) |
Oktatási feladataimat már doktorandusz korom óta folytatom, mind az Általános Orvostudományi, mind az Egészségtudományi Karon. Ösztöndíj adta lehetőségeim lehetővé tették, hogy oktatói és előadói munkámat a világ több táján gyakorolhassam, így kutatási eredményeimet előadhattam már a teljesség igénye nélkül: Sao Pauloban, Rio De Janeiroban, Biala Podlaskaban, Barcelonában, Marosvásárhelyen, Athénban és Lausanneban is. Nemzetközi tapasztalataimra építkezve folyamatosan próbálok innovatív és új ötleteket bevonni oktatási tevékenységembe, fejlesztve ezzel hallgatóim készségeit, látóterét. A tehetséggondozás számomra nagyon fontos terület, melynek számos színterén próbálom segíteni a felnövekvő generáció ifjú tehetségeit. Az elmúlt években több mint 70 fő tudományos diákköri munkáját, szakdolgozati témáját, tudományos kutatását vezettem, melynek sikereként hallgatóim több alkalommal kaptak elismerést, valamint állami és egyetemi finanszírozású tehetséggondozó ösztöndíjat nyertek el. Mindemellett a HÖOK Tehetségmentor Programjának Dél-dunántúli régió vezetője, mentortanára, doktorandusz mentorokért felelős megbízottja voltam 2015-2019 között. A Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Hallgatói Önkormányzata által évente megszervezésre kerülő szakkollégiumi napnak pedig a szakmai vezetője, főszervezője és lebonyolítója voltam. A Nemzeti Tehetség Központ orvos- és egészség -tudományokért felelős mentortanára vagyok országos szinten 2020 óta. Reményeim szerint sikerült bemutatnom azt a tudományos munkát, aktivitást és motivációt, melyet képviselek. Hiszek abban, hogy a tehetséggondozás egyfajta társadalmi felelősségvállalás is, befektetés a jövőbe, hogy ily módon, - mentoráltjaink révén - is jobbá tehessük, fejleszthessük a magyar tudományt. |
Dr. Hock Márta | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Szülészet-Nőgyógyászati fizioterápia, Pulmonológiai fizioterápia, Sebészeti fizioterápia, angolul és magyarul is | Azért szeretnék részt venni a mentorprogramban, mert jó kezdeményezésnek tartom, és remélem, hogy a hallgatók is látni fogják ebben a kezdeményezésben a lehetőséget. Több okból is szeretnék részt venni, az első és alapvető, hogy szeretem a hallgatóinkat, a lendületüket a kezdeményező készségüket és az érdeklődésüket. Szeretném, ha a szakmai fejlődésük még egyenletesebb és magasabb színvonalú lenne, hogy büszkék lehessünk rájuk! Remélem, hogy olyan hallgatók is keresnek, akik tovább szeretnének fejlődni, az órai anyagon túl is szeretnének ismereteket szerezni, illetve lesz bátorságuk azoknak is felkeresni bennünket, akik szeretnék pótolni az esetleges lemaradásaikat, amihez soha nincs későn! Sokszor nagyon sok akadállyal kell megküzdeni, ami akadályt jelenthet a tanulmányaik előrehaladásában is. Nagyon remélem, hogy nagyon sikeres lesz ez a kezdeményezés mindenki számára! |
Dr. Kívés Zsuzsanna | EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI INTÉZET | kutatásmódszertan, statisztika | A hallgatók egy része nem mer kérdezni, nem tudja mit kellene kérdezni, vagy épp mit nem ért. Oktatóként nehéz eleget tenni a különböző tanulási ütemű és képességű hallgatók igényeinek, különösen akiknek lassabb vagy alaposabb magyarázatra lenne szükségük. Az elégtelen teljesítés hátterében gyakran olyan élethelyzet áll, ami megfelelő rugalmassággal, megértéssel átsegíti a hallgatót a nehézségekkel, a program lehetőséget nyújtana arra, hogy megosszák a problémájukat és megoldást találjunk rá. |
Dr. Makai Alexandra | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Kutatásmódszertani és biosztatisztikai ismeretek II. | A mentor programban való részvételt lehetőségnek látom azon hallgatók felzárkóztatására, akiknek az órarendi oktatás során nem sikerült teljes mértékben elsajátítani a teljes kurzus tananyagát, és annak megerősítésére vagy egyes tananyagok (ismételt) magyarázatára van szüksége, melynek oka lehet váratlan megbetegedésből adódó hiányzás, vagy egyéb tanulási nehézségek. |
Dr. Máté Orsolya | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | health Education, Health PromotionI.& II. Bachelor&Mater students, Commuication mentálhigiénés támogatás, életvezetési tanácsadás, gyászfolyamat kísérés, pszichológiai problémák-mindezt csak angol nyelven |
Angol hallgatónk ellátatlanok a területen. A szolgáltató kp. megalakulásáig kénytelen vagyon saját erőforrásból támogatni őket ezen a területen is. Ha már egyszer itt vannak, tartozunk nekik ennyivel. |
Dr. Morvay-Sey Kata | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Edzéselmélet, Sportpedagógia, Testneveléselmélet, Gimnasztika sportolói mentorként a sport és tanulmányok összehangolása, sport ágazati szakképzésben (sportedző-sportszervező (sportégi megjelöléssel)/ fitness-wellness instruktor) mentori feladatok ellátása |
A PTE-n közel 20 éve, mint oktató tevékenykedem a sporttudományi területen, s ezalatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem arról, hogy a hallgatók milyen jellegű területen igénylik az oktatói támogatást, mentorálást. Elsődlegesen a kiemelkedő (elsőosztályú és válogatott) sportolók mentoraként segítem a tanulmányok és a sporttevékenység összehangolását, egyeztetek az adott hallgatót oktató kollégákkal, valamint segítséget nyújtok kérelmek, motivációs levelek megírásában. Segítséget nyújtok a pályázati lehetőségek során a pályázati folyamat megkönnyítésében, aktív kapcsolattartóként a PTE Sportirodával a sportolók PTE-n láthatóvá tételét végzem. A Karon a kiemelkedő sportolói eredmények online platformon történő megjelenését biztosítom, valamint a kari vezetés részére teszek javaslatot e hallgatók egyetemi és minisztériumi kitüntetésére. A küzdősportok (judo, karate, kick box és taekwondo) tekintetében az EUSA versenyeken csapatvezetőként segítem PTE sportolók beválogatását, a versenyen történő részvételét, valamint Egyetemi Világjátékokra történő kijutás elősegítése érdekében egyeztetek a sportági szakszövetségekkel és a MEFS-sel. Kapcsolatot tartok az UNIV-val annak érdekében, hogy hallgatóink eredményei széles körű láthatóságot kapjanak. A sport ágazati szakképzésben végzem a szakirányokra jelentkezett hallgatóink PTE SZESZI-ben történő előrehaladásának követését, segítését, valamint a PTE ETK Duális Gyakorlati Képzőhelyen a hallgatók gyakorlati tudásának elmélyítését, ezáltal egy további ingyenes sport ágazati szakképesítés megszerzését. |
Dr. Simon- Pusztai Dorina | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | Ápolástan I., II., Nursing skills I., II., Internal medicince and nursing theory, Neurológia és szakápolástana, Neurology and nursing theory | Az ápoló képzés számos olyan kritikus ponttal rendelkezik, melyek nem teljesítése akadályozza a hallgatók előmenetelét. Célom, hogy a képzésben minél több hallgató kapjon olyan szakmai támogatást, mellyel diplomát szerezhessenek és a betegellátásban is megállják helyüket. |
Dr. Takács Krisztina | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET | Anatómia 1-2., Sejbiológia és biokémia, Mikrobiológia, Sportélettan életvezetési tanácsadás, tanulási technikák |
Szeretném aktívan támogatni azokat a hallgatókat, akiknek szükségük van némi segítségre ahhoz, hogy sikeresen tudják teljesíteni az egyetemi tanulmányaikat. Oktatói tevékenységem során eddig is találkoztam gimnáziumi hozott tudásában hiányos hallgatókkal, akiknek nehézséget jelent/jelentett az egyetemi tananyag elsajátítása. Egyéni konzultációkkal segítettem azokat a hallgatókat, akiknek szükségük volt személyes konzultációra, hogy átbeszéljük részletesebben, akár újra visszatérve egyes fontosabb részekhez az anyagot, a jobb érthetőség kedvéért. Természetesen, ha plusz díjazásban részesül az oktató a ráfordított időért és energiáért cserébe az számunkra is motiváló, hogy bekapcsolódjunk a munkába. |
Dr. Tardi Péter | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Mozgástani alapismeretek I. Elmélet, Mozgástani alapismeretek I. Gyakorlat, Mozgástani alapismeretek II. Elmélet, Mozgástani alapismeretek II. Gyakorlat, Mozgástani alapismeretek III. Gyakorlat | Az általam oktatott fent említett alapozó tantárgyak rendkívül fontosam a gyógytornász hallgatóknak de komplexek, sokszor érzem a hallgatókon, hogy aki kicsit nehezebben érti meg az elején, lemarad és nagyon nehezen tudja újra felvenni a ritmust, célom a programra jelentkezők segítése. |
Dr. Vajda Réka | EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI INTÉZET | Kutatásmódszertan és biostatisztika, Epidemiológia | Véleményem szerint fontos, hogy amennyiben a hallgató érdeklődését felkelti egy-egy, a tanórákon (az idő szűke miatt mondjuk csak röviden) tárgyalt téma és szívesen tanulna többet róla, vagy csak nem érti vagy érzi elegendőnek a mélyebb elsajátításhoz a gyakorlási lehetőségeket akkor legyen alkalma további ismeretszerzésre/ gyakorlásra. |
Dr.Deutsch Krisztina | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | Egészségnevelés-egészségfejlesztés II, Egészségfejlesztés-egészségnevelés, egészségpszichológia II. , mentálhigiénés támogatás | A hallgatói előmenetelt a tárgyaimból eddig is támogattam, főként egyéni, illetve kiscsoportos konzultációval is, amit a jövőben is fontos feladatnak tartok. Az oktatói mentorálás szervezett keretet biztosít arra, hogy a hallgatót az előzetes tudása, a saját kognitív képességei és a mentális egészsége függvényében segítsem az eredményes tárgyi teljesítésben. |
Filó Csilla | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Kutatásmódszertan, szakdolgozat és diplomamunka készítés | Fő kutatási területem a csapatsportok, emellett kutatásmódszertani ismereteket tanítok a Sporttudományi Intézetben. Amennyiben kutatási tervvel vagy szakdolgozattal kapcsolatban akadnak problémák, (témaválasztás, témavezető választás, módszertan vagy akár statisztikai számítások területén) szívesen segítem tanácsokkal a hallgatókat. Emellett, ha a hallgatók komoly tudományos munkát szeretnének végezni a kutatási területemen, folyamatos támogatást tudok nyújtani a kutatáshoz. |
Francsics Bojána | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET | anatómia dietetikai tanácsadás |
Ebben a tanévben is mentoráltam hallgatókat, mind személyes, mind online formában; és ezek a hallgatók később sikeres vizsgát tudtak tenni. Személy szerint úgy gondolom, hogy ez egy remek lehetőség arra, hogy a hallgatók az egyéni problémáit tudjuk orvosolni és ezzel együtt segítsük a jövőbeli céljaik elérését. |
Gubicskóné Dr. Kisbenedek Andrea | TÁPLÁLKOZÁSTUDOMÁNYI ÉS DIETETIKAI INTÉZET | Élelmiszerismeret, élelmiszeripari technológiák, Egészségügyi menedzsment, Dietetika (étlaptervezés) életvezetési tanácsadás |
Nagyon sok hallgató fordul hozzám tárgyhoz kapcsolodó kérdésekben és magánéleti kérdésekkel egyaránt. Szeretnék segíteni nekik, támogatni őket, hogy minnél könnyebben és egyszerűbben tudják megélni az egyetemi mindennapokat. Sajnos már keves kiscsoportos órát tartok ahol igazán közel lehet kerülni a hallgatókhoz és ezt én mindnig is fontosnak tartottam. |
Hartungné Somlai Eszter | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET | Élettan, sejtbiológia mentálhigiénés támogatás, coaching, stresszkezelés, relaxáció |
Évek óta dolgozom a hallgatók támogatásán, a hallgatók megtartásán, a HELP létrejöttén. Ennek az az oka, hogy én sem lennék itt, ahol vagyok, ha nem kaptam volna támogatást hallgatóként oktatóktól. Hálás szívvel gondolok rájuk, és ezt szeretném tovább adni. Szeretném a tudásomat megosztani, és biztosítani a tanulás lehetőségét a hallgatók számára. |
Horváth Éva | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | Ápolástan I. elmélet és gyakorlat, Ápolástan II. elmélet és gyakorlat, Neurológia elmélete és szakápolástana elmélet és gyakorlat, Intenzív terápia, aneszteziológia és szakápolástana elmélet és gyakorlat. | Legfőbb motivációm az ápoló hallgatók segítése, és a lehető legjobban felkészült hallgatóság elősegítése mind a diploma megszerzésének az útján mint az ápolói munkavállalásra való felkészítés során. Szeretném, hogy azok a fiatalok akik már letették a voksukat az ápolás mellett megkaphassák a lehető legnagyobb segítséget ahhoz, hogy elérjék a céljukat és diplomás ápolóvá váljanak. |
Karamánné dr. habil Pakai Annamária |
SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | anatómia, kutatásmódszertan és biostatisztika I. és II. | Motivál, hogy több, mint 25 évnyi szakmai tapasztalatommal és tudásommal támogathatom, segíthetem hallgatóim szakmai fejlődését. Hiszek abban, hogy a mentorálás kétirányú folyamat, ahol nemcsak a mentorált tanul, hanem én is új perspektívákat és ötleteket nyerhetek. Szeretnék egy támogató közösség részévé válni, ahol kölcsönös inspiráció és fejlődés valósulhat meg. |
Keczeli Viola | OKTATÁSSZERVEZÉSI ÉS AKKREDITÁCIÓS OSZTÁLY | dietetikai tanácsadás /angol és magyar nyelven egyaránt | Dietetikus, okleveles táplálkozástudományi szakember, jelenleg az ETK oktatásszervezési koordinátora, óraadója és a Doktori Iskola hallgatója vagyok. Egy fórumon megkérdezték tőlem: „Mi az, amit különösen szeretsz a munkádban?”Erre az alábbi választ adtam:„Hogy nagyon változatos, mindig új kihívásokkal szembesülök, nem csak azért, mert más és más minden beteg, hallgató és kliens, akikkel találkozhatok, hanem azért is mert folyton lépést kell tartanom az állandóan fejlődő táplálkozástudománnyal.” |
Kovácsné dr. Bobály Viktória | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | Prevenció, gerincprevenció, gimnasztika I-II (rajzírás), zenés-táncos mozgásformák, aerobik típusú mozgás formák ( zenére történő óravezetés) | Fő célom a hallgatók segítése, támogatása. |
Kovács-Szabó Zsófia | FIZIOTERÁPIÁS ÉS SPORTTUDOMÁNYI INTÉZET | traumatológia (magyar,angol),ortopédia (magyar, angol) életvezetési tanácsadás |
Szeretném a diákok felkészülését támogatni, az anyag megértését segíteni. |
Kozmann Krisztina | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | Ápolástan I., Ápolástan II., Szülészet-nőgyógyászat és szakápolástana elmélet (klinikum, szakápolástan), Szülészet-nőgyógyászat és szakápolástana szimulációs/skill gyakorlat, Szülészet - nőgyógyászat skill és szimulációs gyakorlat, Csecsemő- és gyermekgyógyászat és szakápolástana, Kisklinikumi ismeretek és szakápolástana elmélet, Ápolási folyamat- és diagnózisalkotás, Gerontológia és szakápolástana elmélet, Onkológia és szakápolástana elmélet | A korábbi szemeszterek során is több alkalommal kerestek meg hallgatók és órarenden kívül segítettem a szakmai előmenetelüket, gyakorlati készségeik elsajátításában. A nyár végére is több hallgató jelezte igényét ápolástan II. tantárgyból a demonstrációs termi gyakorlási igényüket. Ápoló és mentőtiszt képzésben résztvevő hallgatók pozitív visszajelzése alapján szeretném a továbbiakban is hatékonyan, egyénre szabottan, személyes konzultációk alkalmával a mentorálást folytatni. |
Madarász Ildikó | SÜRGŐSSÉGI, EGÉSZSÉGPEDAGÓGIAI ÉS ÁPOLÁSTUDOMÁNYI INTÉZET | Ápolástan I. elmélet és gyakorlat, Ápolástan II. elmélet és gyakorlat, Sebészet I. elmélet és gyakorlat, Sebészet II. elmélet és gyakorlat | A hallgatók egyetemi kötelező óraszámú oktatásán kívüli, motivációra lehetőséget adó, részleteiben magyarázó, ok- okozati összefüggésekre rávilágító segítségnyújtás a célom. A tantermi körülmények között fel nem tett kérdések megválaszolása, ezzel a hallgatói lemorzsolódás csökkentése, a korábbi, alapozó tanulmányok felfrissítése, szintézise. |
Radnai Balázs | EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI ALAPOZÓ, SZÜLÉSZNŐI ÉS VÉDŐNŐI INTÉZET | Oxyológia, kórélettan, gyógyszertan, élettan, anatómia | Furcsa lenne, ha a HELP iroda megálmodójaként nem vennék részt egy olyan fontos probléma kezelésében, mely a hallgatók egzisztenciáját, valamint a Kar működését is érdemben befolyásolja. Eddig is törekedtem a lemaradó és kiemelkedő teljesítményre képes hallgatók egyéni támogatására, ezt szívesen megteszem intézményesített formában is. Törekszem arra is, hogy az oktató ne legyen elérhetetlen, megközelíthetetlen a hallgatók számára még akkor sem, ha nem szigorúan a tanulmányokhoz kapcsolódó problémák megoldásában szorulnak a tapasztalatunkra, meglátásainkra. |