Tisztelt Hallgatók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a kialakult járványügyi helyzet miatt a 20/2020. számú rektori és kancellári együttes utasítás értelmében a Hallgatói Ügyfélszolgálaton (Vörösmarty u. 4.) a személyes ügyfélfogadás 2020. november 16-tól bizonytalan ideig szünetel.
A személyes ügyfélfogadás szünetelése alatt az ügyfélszolgálat munkatársai továbbra is készséggel állnak rendelkezésükre emailben (info@etk.pte.hu) és telefonon (+36 30 1842289 és +36 30 184 2428). A továbbiakban a tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés online (elektronikus levelezés útján, illetve a tanulmányi rendszeren keresztül) történik, személyes ügyintézésre csak különösen indokolt esetben előzetes telefonos vagy online időpontfoglással, illetve időpontegyeztetéssel kerülhet sor.
Az Oktatási Hivatal 2020. június 18-i tájékoztatása alapján a 2019/2020. tanév I. félévi, valamint II. félévi érvényesítő matricával ellátott diákigazolvány a veszélyhelyzet megszűnését követő 180 napig, illetve a 2020/2021. I. féléves matricák kiosztásáig érvényes: https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/felsooktatas/igazolvanyok/tajlevel_felsookt_korona_vege_2020_06_18_.pdf
A 2019/2020. tanévben érvényesített diákigazolvány fentiek alapján 2020. december 15-ig érvényes.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Üdvözlettel,
Tanulmányi Osztály